Öka takten sista kvarten..

Det är ju lite sorgligt att man inte ska hitta någon som kan dricka öl med en när man är så sugen som jag var idag..alla bortresta..med andra vänner..någon annanstans..
Det är väl så..jag har inga riktigt nära vänner här i stan, ingen som det känns bekvämt att ringa upp och fråga om han är sugen på öl..
Jag har bara mig själv att skylla, de tröttnade på att fråga efter att jag sagt nej ett par hundra gånger..det är sorgligt, patetiskt och ledsamt, men det är så det är. Det kommer inte att ändras heller. Idag var jag sugen, imorgon skulle jag säkert sagt nej..jag hör aldrig av mig till någon..ingen hör av sig till mig. Hade jag inte haft min dotter skulle jag kunna försvinna spårlöst från jordens yta och ingen skulle sakna mig..

Tråkigt? Jovars, men jag har valt det själv..ingen har valt det åt mig..

Killen som sålde popcorn till mig tyckte jag hade snygg tröja iaf (nyinköpt Bajentröja)..han kanske vill bli min vän?

Kör inte tugget med "du kommer träffa någon" eller "du är väl populär"..it ain't so...ärligt talat,, jag tar aldrig initiativ till något, säger nästan konstant nej. Jag hade tröttnat på mig själv om jag inte redan varit så trött på mig..

När jag väl har en tjej här för en helg så har vi knappt sex för jag är mest surmulen och kollar bara på tv..tycker hon inkränktar på min space..bra Jerker..du är bra dum i huvudet..

Förresten, Swingfly-skivan jag köpte is dope, på, fett bra eller vad kidsen säger nu för tiden..

Nåväl, jag sitter här i min ensamhet (snyft, buhuuu) och funderar var jag ska göra resten av kvällen..eftersom det inte blev något dricka öl och ha roligt gick jag på bio istället..Baksmällan..den var rolig, resten av publiken var sådär..tog ett tag innan de började skratta..

På vägen hem tog jag ett beslut..det måste bli en ny inriktning på mitt liv, men jag tänker inte köra igång det förrän efter sommaren, först ska jag (som den äckelgubbe jag är) stirra på kvinnors nakna hud, förhoppningsvis dricka öl någon gång och njuta av bakfyllematen..jag ska också försöka träna lite..sen i augusti, någon gång efter semestern blir det något nytt..får se hur väl det funkar..

Man ska avsluta med något positivt..
Det positiva med att inte ha några vänner..istället för att dricka 10 liter öl ikväll och garanterat spendera morgondagen att bota bakfyllan med kilovis av friterad mat och ett gäng liter läsk så blev det bio..popcorn och cola är visserligen inte någon hälsokost, men jag slapp nog dra i mig några tusen kalorier extra iaf..det är bra, så tjock och äcklig som jag är just nu..

Kommentarer
Postat av: Alla Smutsiga

Du kunde ju frågat mig.

Postat av: Jerk

Så långt tänkte jag inte..jag borde frågat någon som jag aldrig träffat och inte känner ;)

Det e klart..du är bajare, du kan inte vara annat än trevlig :)

2009-06-27 @ 21:47:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Annika

Jag såg också baksmällan idag! :) Och bara så du vet så saknar jag dig varje gång du försvinner upp till skogen

2009-06-27 @ 22:49:37
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Tack Annika, och då blir det nog jobbigt för dig efter ÖIS hemma..då drar jag till skogen i två veckor utan datorn..

2009-06-28 @ 11:23:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Men hallå! Min äldste son säger att en bra låt gör honom "grymt pepp"!



Själv låter du opepp! Mer musik åt grabben - så ska jag följa med och dricka öl, näää cider får det bli!

2009-06-29 @ 02:23:05
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Jo, men jag var grymt pepp, men hittade ingen att dricka öl med, så då blev jag opepp..så kan det gå..

Nu är det måndag, så pepp lär det dröja innan jag blir igen ;)

2009-06-29 @ 08:40:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback