Sopa, idiot, bonnjävel..svenska landslaget..

På sätt och vis är det ändå skönt..nu kan jag sitta och njuta i lugn och ro av bra fotboll och slipper klä mig i gult och blått och dricka blaskig öl framför en storbildsskärm samtidigt som ett krampaktigt landslag gör sitt bästa för att inte se till att den enda världsstjärnan får någon möjlighet att visa det..

West coast var på topp idag..Mongo-Kim och Micke Nilsson..och Salle är alltså sämre??
Henke ser ut att vara slut..Zlatan hade ett jätteläge och missade..i övrigt var det penibelt att se då han kände att han var tvungen att kliva ner och hjälpa till med uppspelen..

Förhoppningsvis försöker vi spela in nytt folk redan under hösten, så de får en chans att växa in i laget..ut med Henke...Chippen...Micke Nilsson...har vi inga som kan ersätta dem kan vi lägga ner skiten..ge Seb en riktig chans..Mongo-Kim tror jag inte heller på..han har alltid varit för långsam..

Disken blev förresten inte direkt ren..jag får diska om en hel del imorgon..men vill inte säga något..jag är ju ändå glad över att hon försökte..

Behöver inte heller gräma mig över att älgjakten är under de andra kvalmatcherna..eller att jag missar den på onsdag pga det där jävla Blodomloppet och sen en firmafest på det..bra, jättebra..firmafesten kommer kanske börja halv nio (som tidigast) för mig..ska den bli nå rolig lär jag inte jobba alls på torsdag..

Glad jävla nationaldag då..

Kommentarer
Postat av: Caesar

Amen!



In med nytt blod i landslaget nu, inse att det är kört. Vi har även flera lovande spelare i U21 som verkligen borde få ta chansen att ta steget upp.

Postat av: Jerk

Precis..och även om det gör ont att säga det..Elm-bröderna borde få spela från start i fortsättningen..

Vem är högerback i u21 förresten?

2009-06-08 @ 10:36:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback