Kändiskändiskändis..

Bildspelet...bild 12 av 12 på Bajens hemsida..fotografen använde vidvinkel och fick med en del av eder Jerk när han och dotra står i kön och väntar på att dotra ska få sitt ansikte ansiktsmålat..

För er som inte orkar gå in på hemsidan kommer kortet här..



I bakgrunden mellan de blonda flickorna...

För övrigt måste jag säga att något som är en lisa för själen är att spela fotboll på en sjumannaplan ute i Kristineberg i 1,5 timme på söndagskvällen..konstgräs, så man slapp gruset..
Jag mår fan skitbra just nu...

Kommentarer
Postat av: Kimmi

Ooooooh.... Skicka en autograf! ;-)

Postat av: Jerk

autografer skrivs bara live..om jag inte får ett brev med svarskuvert med frimärke på..då vill jag även ha lite pengar för det..jag är ju en stjärna ;)

2009-05-25 @ 10:32:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback