..och stämplar in igen..

Satan så kul det är att tvätta..särskilt som tvättiden börjar nio på kvällen..när jag strukit klart kommer klockan vara runt midnatt..

Å andra sidan så röjer jag (väldigt) lätt i klädkammaren och försöker komma på kreativa saker att göra med mitt gamla Bajen-duschdraperi...hittills har jag klippt bort överflödig plast och tittat på olika ställen att ha klubbmärket på..lutar åt köket..

Emellan det har jag också hunnit med att bestämma mig för att jag behöver fixa mer hyllor i klädkammaren (för 50:e gången kanske?), är den här gången övertygad om att det kommer bli av under sommaren..

Nu, dags att slänga in tvätten i torktumlaren och torkskåpet...snart, Barca på tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback