Kick off time 3pm

Blir lite lite på bloggen just nu..vet inte vad jag ska skriva om känner jag..ska det in i resebloggen eller passar det bättre här??

Nåja, idag blir det iaf här..

Fast egentligen kanske det vore bättre i resebloggen?

Whatever..tog tag i saken igår och tittade på "The Damned United"..lysande film..när jag ändå var i tagen passade jag på att se på "Awaydays" också..den kändes ganska bra, men för att vara ärlig..jag förstod inte allt..tufft med engelska på dialekt ibland..ska se om den nån dag..

Solen skiner, klockan är 11, snart är det dags att snöra på sig och ta mig med bussen till Oxford..ströva runt lite, käka brunch (antagligen på Donken) och ladda för match..Oxford United spelar idag..ska absolut se matchen..blir spännande, är visserligen bara Blue square Premiership, men ändå..ska vara en riktigt fin stadion..tyvärr möter de inte Wimbledon AFC någon gång under tiden som jag är här, så de får jag inte se på den här stadion iaf..men jag ska väl resa lite för att se på fotboll också hade jag tänkt..

Lite typiskt är det ändå..tänkte jag skulle kolla på filmerna under veckan..då får tvn plötsligt för sig att ha perfekt mottagning..från att ha svurit, hotat och vara allmänt frustrerad har jag haft tillgång till tvn igen, så det tog lite tid innan det blev något filmtittande..

Nej, dags att göra sig redo och bege sig ut i solen (och betydligt varmare än i Sverige..)..

Till sist vill jag passa på att tacka storebror, som var den enda i familjen som kom ihåg min namnsdag..ni andra kan brinna i helvetet!! (obs gäller endast familjemedlemmar som kan mitt andranamn)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag vet inte vad du heter i andra namn ???

Postat av: Anna

frågan e va de va igår??

2009-10-10 @ 19:24:06
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Jerk

Det var inte igår..det var tidigare i veckan.. :)

2009-10-10 @ 22:05:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Lillebror

Dessvärre verkar postverket ha supit bort min hälsning till dig och nu vet jag att postverket kommer supa upp presentern du hade fått på onsdag!!! Leve Leksand!!!

2009-10-10 @ 23:13:14
Postat av: Anonym

2009-10-10 @ 23:20:13
Postat av: Jerk

Mja, vi får väl se..får ju bara post en gång i veckan (typ) och posten strejkar här på lite olika platser varje dag..

2009-10-11 @ 00:54:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Låter skönt med lite varmt väder och dialekt kan ju vara hur svår som helst... tänker på alla runt Lilla byn.



Grattis på namnsdagen i efterskott dårå...

2009-10-12 @ 11:47:06
URL: http://spadermadame.blogspot.com
Postat av: Jerk

mäh..i byn begriper man ju vad de pratar om..inte svårt alls..försök hänga med en skotte som snackar kabel istället..totalt jävla omöjligt :)

2009-10-13 @ 22:47:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback