På västfronten intet nytt..

Näe, det händer inte så mycket just nu..jag jobbar mest..går hem, tittar på tv, surfar lite..

Eller ja, det har ju faktiskt regnat den här veckan..Englandsväder till slut, men idag skiner solen igen...så då får det vara slut med slöheten att få skjuts hem..dags att gå igen..om inte annat så behövs det får att få plats med skräpmaten jag planerar att äta ikväll..

Till helgen planeras det för ytterligare en tripp till Oxford...denna gång för att se fotboll..

Ja, vaddå? Jag har inte ätit skräpmat på hela veckan..eller iaf inte take away..har lagat allt hemma..jag är så duktig så..även om stekpannan är ganska kass..igår testade jag en annan av plattorna på spisen och då fick jag varmt hela vägen..dumma spis som är så krånglig..

Så för att fira att jag äntligen börjat förstå mig på spisen tänker jag äta på kinesen..eller kebaben..ikväll..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag röstar på kinesen. Jädrar vad jag blev på kina-mat nu...

Postat av: Åsa

"blev sugen på" ska det va...

2009-10-08 @ 16:29:32
Postat av: Jerk

Åsa: Blev en pizza till slut..kinesen imorgon kanske :)

2009-10-08 @ 21:57:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Men va fan, pizza fanns ju inte ens med bland alternativen. 1x2 och du väljer 3, typ... :)

2009-10-08 @ 22:32:58
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Kebaben syftade ju på stället..de har pizza också :)

2009-10-09 @ 18:51:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback