Skära sig i armarna lite kanske?

Fördelen med att dotra youtubat bort alla pengar som fanns på internetkontot är att jag inte riktigt hänger med just nu..inte alls faktiskt..

Nackdelen är att man går in på text-tv på jobbet och blir brutalt nerslagen i sin stol på lunchen..det känns mest tomt just nu..förutom ett litet hat för domare från gävle (och bleikinge..och skåne..) och snapphanar från helsingborg..rödhåriga svikare retar också upp kräkreflexen, men mest känns det tomt..

Går inte att hata spelarna..att de inte räcker till är inte deras fel..jag menar..hur tackar man nej till att få dra på sig världens vackraste grönvita tröja?

Tomt..bara tomt..om nu bara jyrgårn åker ur också så kan lagrell få sin provins-svenska med 1500 på läktarplats..blir nog jätteroligt nästa år..

Nåväl, jag har aldrig sett en match från Superettan live förut..någon gång ska väl bli den första...


Kommentarer
Postat av: Alla Smutsiga

Smärta är ordet. Jag tror inte jag sett en live-match i super-1an heller, däremot har jag sett ett antal div 1 matcher när det begav sig. Från mörkret kommer vi att stiga mot ljuset och dessutom börjar bandysäsongen imorgon.

Postat av: Jerk

Fram till jul får jag trösta mig med Premier League-fotboll..kan väl funka det också..på söndag åker jag till Birmingham igen..nästa helg planerar jag för tripp till Birmingham på lördagen och London på söndagen..kan bli hur kul som helst..att få njuta av fotbollen utan några känslor för ett lag..

2009-10-29 @ 23:22:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback