Sorry..

..blir väldigt lite skrivet nu för tiden..skulle vilja säga att det är livet som träffat mig och att jag inte hunnit..men det är inte sant..sant är att det mobila bredbandet är lite väl svajigt och krånglar då och då..sant är också att jag äter ute nästan varje dag..orkar inte skriva något helt enkelt..

I en vecka framöver nu kommer det dock förhoppningsvis vara sant att livet träffat mig..dotra har landat i England och imorgon åker jag till London för att träffa henne för första gången på en månad, på torsdag åker vi tillbaks hit till Bicester...sen ska vi hitta på lite olika grejer..Premier League-oskulden ska tas på lördag..biljetterna kom idag..det blir tillbaks till London också..först måste jag bara veta exakt vad dotra och hennes mor gör imorgon..så vi inte gör samma saker..


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Låter som om livet ändå sköter sig!

Postat av: Anna

Vänta du bara ;)

Blir mkt "jobb" när du kliver på svensk mark igen....

2009-10-22 @ 00:37:38
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback