Det är luuugnt..

Dotra lämnades på bussen kl.13 och eftersom jag är så välorganiserad och ligger så bra till bestämde jag mig för att promenera hem från Centralen..utnyttja vädret, utnyttja vädret..
Sen kom Blingis över för att hämta nycklarna och med tuffa förmaningar om att inte döda krukväxten (eller hur, har den levt hos mig i nio år tror jag den fixar tre månader utan min omvårdnad)..

Det var så trevlig att ha Blingis på besök att jag nästan glömde tvättiden..men bara nästan..snart dags att gå ner till tvättstugan och slänga in tvätten i tumlaren..

Eftersom det nu är 17 timmar kvar tills jag åker har jag precis börjat skriva upp vad jag ska packa med mig..jag sa ju det, välorganiserad..listan verkar bli skitlång..slutar väl med att jag stryker hälften plockar på mig passet, mobilen och laptopen sen drar jag..

Nåväl, jag har 17 timmar på mig..tänkte passa på att lägga in räkningarna för betalning, stryka och äntligen fylla på med musik i datorn också..gott om tid..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Önskar en trevlig resa och hoppas Englandsvistelsen blir really nice indeed. :D

Postat av: Jerk

Är övertygad om att den blir det..vädret verkar bli bra, iaf den första veckan..

Sen räknar jag med 10 grader och regn resterande tiden :)

2009-09-21 @ 00:54:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback