Finally, it has happened to me..

Med ett glatt humör har jag idag gett mig i kast med kollektivtrafiken och för en gångs skulle har den gillat också mig..därför klev jag in på kontoret redan kl.8 idag..denna sista arbetsdag i Sverige före 2010 (yup, det låter längre om jag anger nästa år som tidsreferens)..

Knappt hinner jag komma in på kontoret innan den blonda controllern (som inte längre är Controller utan ekonomichef..det går tydligen att göra karriär på företaget) börjar fråga om jag bjuder på fika idag..

Que? Får jag några avskedspresenter? Nä, just det..ska då gamarna ha fika?

5 minuter senare sitter jag vid mitt skrivbord, då frågar Viggen om det blir någe fika..

Ett jävla tjat..

Trots ölen igår så är det nu inte mycket kvar att göra innan jag åker..hämta ut snuset, faxa in eftersändningen och boka taxi..sen är det bara lite tvätt, ge nycklar till Blingis och packa kvar..nästan ingenting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback