Fortfarande sjukt..kl.8 är sjukt tidigt..

Rustandet för Englandsresan har börjat..igår köpte jag en ny laptop..idag, eeh..idag blir det nog inget, men jag behöver en ny resväska, jag behöver en reseadapter och så lite fler grejer..fast rustandet har iaf börjat..

Idag krävs av mig att jag börjar förbereda de som tar över mitt jobb, skriva vad man gör på ett lättfattligt sätt (hur svårt kan det va egentligen?) och boka flygresan..jag tänker mig att flyga hem på söndagen innan jul och sen ta semester i tre veckor..för att landa typ..och köpa lite julklappar i Sverige också..

Fick också lite längre sömn i natt..tre timmar igår utökades till 4 timmar den här gången..var precis på väg att somna i soffan när Zlatan gjorde mål och kommentatorn fick orgasm..sen var det kört, låg och vred mig i sängen i en timme tills jag förflyttade mig till soffan..tänkte att lite US Open-tennis skulle göra susen..tog en timme till, sen sov jag..när jag vaknade av mobillarmet slog jag av det direkt, tänkte att det kanske var dumt att inte trycka på snooze-knappen och vaknade sen igen en halvtimme senare..


Kommentarer
Postat av: S

nej men... jag köpte också en laptop igår. Låt höra vad du tjackade! Förresten vad ska du göra i england så länge?

Postat av: Åsa

Jag blir nästan avundsjuk ju... Du kanske bara blir kvar i Sverige dom där tre semesterveckorna, sen kanske du blir engelsman för gott...

Dom grönvita kanske kan byta liga? ;D

2009-09-01 @ 22:46:44
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

S: En HP, den verkar bra..virusskyddet däremot..

Jag ska jobba på vårt Englandskontor som innesäljare..kommer bli ypperligt :)



Åsa: Tror inte jag blir engelsman för gott..jag har trots allt min dotter här..det skulle inte funka med England då..

2009-09-02 @ 08:45:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: S

Säljare, brr, jag sålde digitalteveabonnemang för Canal Digital i nästan ett år och på slutet ville jag ta livet av mig. Hur länge blir du borta? vad händer med dottern??

2009-09-03 @ 12:42:40
URL: http://dsm.blogg.se/
Postat av: Jerk

Nja, ingen sån telefonsäljare..ska ta emot ordrar, skicka offerter och liknande..

Jag kommer hem sista helgen innan jul.

Dotra kommer över några dagar under sitt höstlov..övrig tid får hon klara sig utan sin far..

2009-09-03 @ 13:39:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: S

Nä jag fattar att du gör annat, herrejävlar att sitta på telefon 8h/dag halva livet, men själva försäljarandan är densamma. Jag satt inte så mycket vid telefon jag heller. Eller jo det gjorde jag men inte som en typisk telefonförsäljare.... eftersom jag inte var telefonförsäljare.

2009-09-05 @ 11:51:46
URL: http://dsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback