Insert valfri rubrik nedan

*Superettan här kommer Bajen
*Stålhammar heter Martin i efternamn
*Castro Tello platsar nog bara i reservlagsserien
*Nordin Stjärt (ingen kan stava till hans namn) är en jävla fjolla som ska lära sig att stå upp
*När man äntligen fått frid i själen igen gör man misstaget att gå till Söderstadion igen
*Vet inte vad som gör ondast att missa slutet pga England eller att behöva vara på Söderstadion och lida
*När ska folk lära sig, kontringsfotboll är ingen offensiv fotboll
*Är man ett topplag om man åker på bortamatch och satsar på kontringar mot ett skitlag som knappt ligger på kvalplats?
*Sassa brasse mandelmassa, snälla Rafael lär dig passa

Ungefär så många rubriker hann jag med på promenaden hem över bron..det var fan..det var fan första gången som mina skällsord inte enbart riktat sig mot den usla domaren eller bönderna som Bajen möter..jag är så trött på inkompetensen som präglar dagens Bajen..det är som om de gått domarkursen 1.0, den där man får lära sig att agera totalt inkompetent så fort man går in på den grönaste mattan i Sverige..

Hårbollen nordin spelade fram till böndernas mål..hade han inte gjort om Stålhammar, den inkompetente idioten från äckelskåne, inte behövt kompensera sin lilla kuk genom att återigen pissa på Bajen..det är gult kort för filmning..med tanke på hur många gånger hårbollen la sig hade han kunnat plocka fram ett helt gäng idag..

Sen lär jag fråga mig varför man tar ut 3 mittbackar och 4 innermittfältare i startelvan..även om Traktorn var helt okej..
Gaete och Castro håller inte..tänkte säga att vi borde kicka dem efter säsongen, men Castro kanske hinner med i superettan iaf..

Var så förbannad när jag kom hem att jag vägrade laga mat..då skulle det ändå bli Stekt fläsk och mjölkstuvade makaroner ikväll..tröstar mig med lite överblivet godis från veckan som varit istället..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Skövde leder serien. Superettan väntar. Fast vi går åt motsatt håll jämfört med Bajen... ;)

Postat av: Jerk

Då kan ni köpa hem David..så slipper vi en överbetald spelare iaf..

2009-09-14 @ 10:25:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Godis är gott! Välkommen hem!

2009-09-14 @ 12:26:17
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Ska fundera på det... fast det kanske inte finns så många betalda spelare kvar vid eventuell nerstigning överhuvudtaget? ;D

2009-09-14 @ 22:56:40
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Spader M: Tack så mycket..och det som är gott sätter sig på magen..tydligen..



Åsa: Några finns det nog..

2009-09-14 @ 23:25:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback