Meeen öööööj

Inne på kontoret trekvart tidigare än igår..ändå tog jag det lugnt idag också och låg på soffan en halvtimme med täcket virar runt mig innan jag klev upp på riktigt..
Är riktigt trött..somnade alldeles för sent på soffan, vaknade till och gick till sängs..veckan lär fortsätta på liknande sätt..måstemåstemåste göra klart saker..blir skönt när fredaglunch kommer..då är det försent att göra någonting mer och jag kan slappna av..dotra kommer då också, så jag kommer inte kunna jobba särskilt länge..

Dotra som tydligen bara pratar om London just nu..dotra som också flyttat tillbaks till Falun, allt krackelerade visst där borta i Gästrikland..inte så konstigt kanske..

Nu, jobba (vetgirigt.nu)..sen, stressa..


Kommentarer
Postat av: valp

enjoy your stay in england ;)

jag ska försöka sälja in bajen i SOA, så det blir real, manu och bajen som gäller där borta..."superone" låter ju ganska bra trots allt...

Postat av: Spader Madame

Tänker att det hörs på rubriken var Jerk har befunnit sig den senaste veckan...



Kommer att bli så kul att följa din blogg från England!

2009-09-15 @ 13:35:13
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Valp: haha, ja Superone låter onekligen som om det är något bra...enjoy your stay in Asia!



Spader M: Ja, det hörs nog..fast ändå..det var ju en harmonisk vecka till skillnad från nu..

Får se hur kul det blir..slutar väl med att jag inte lyckas få nån internetuppkoppling och bloggen självdör..vore typiskt på något sätt..

2009-09-15 @ 16:31:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback