Reseblogg..

För att inte fylla upp den här bloggen med en massa ointressanta anekdoter & bilder från min höst här i England (exakt vad tänker du då skriva om??), så har jag skapat en rese-blogg.

Det var tidigare en blogg om olycklig kärlek, men all den skiten är nu raderad (wohoo jag har kommit över det och slutat gråta mig till sömns varje kväll), istället kommer det djupa insiktsfulla inlägg om hur livet ter sig i England.
Jag tänker mig att bloggen till stor del kommer handla om hur det psykosociala livet och villkoren på arbetsmarknaden här påverkar människorna i stort..

Eller så blir det mest en massa trista bilder på turistfällor, engelska hus som alla redan sett, en och annan bild inifrån en pub, som förutom språket lika gärna kunnat vara Dovas och någon trist anekdot om hur jag promenerat runt hela jävla landsbygden..

Jag hoppas på många läsare..här är
Länken


Kommentarer
Postat av: Annika

Redan inlagd bland favoriterna ;)

Postat av: Jerk

Härligt, dig kan man lita på :)

2009-09-25 @ 19:03:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Kom hem nu !!! basta



2009-09-26 @ 11:59:08
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback