Svenskt tangentbord, tack...

Min tanke på att bli så klar som möjligt innan dotra kommer imorgon har inte riktigt fungerat..idag blev det äl och burgare på O'Leary's i Kista..Erik Norrlänning tyckte att vi borde ta en öl innan jag drar..så nu sitter jag här..och jag har inte strukit de kläder jag tvättade för två veckor sen (Känn på den Åsa..), resväskan jag köpte står mitt på golvet, kartongen som datorn kom i står precis bredvid, gammdatorn ligger bredvid soffbordet..jag borde nog ta tag i det, men det får väl vänta tills dotra kommit ändå..

Fick reda på varför städerskan aldrig kommer välja mig ikväll..hon vill vara den första kvinnan och jag har ju en dotter..fick en kram iaf innan jag gick..woho, halva inne..eller inte då..

Nu är det nära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback