Ibland blir man stolt...

Jag ska bli med tonåring nästa vecka. Ett kusinbarn kommer ner till sthlm för att praoa. Jag tror det blev klart bara här om dagen vart hon ska..vi chattade ikväll (yup, jag försöker hålla mig ung..hänga med kidsen liksom), så jag frågade vart hon skulle vara någonstans.
- Nån restaurang på Tjärhovsgatan 4, blev svaret.

Alltså, jag kände givetvis igen adressen direkt..jag visste att det var vid Medis, men vad hette restaurangen?? Till slut föll polletten ner..hon ska ju praoa här..


På anrika
Kvarnen. Fantastiskt, nästan så att en tår trillar nedför kinden..

Visste jag inte bättre skulle jag tro att jag lyckats indoktrinera henne, men det är grymt tveksamt att så är fallet..var nog bara en slump..det kunde lika väl blivit Gröne Jägaren också..


Kommentarer
Postat av: ulrika

Tänk, tjejen! Men vad annat kan man vänta?! Hon är bra, riktigt bra.

2010-04-16 @ 07:20:08
Postat av: Jerk

Yup, fast hon hotade med att byta ställe när jag talade om för henne att det var en Bajen-krog :)

Postat av: valp

ojoj. stort. :)

2010-04-17 @ 10:37:27
URL: http://inyourarmsiclosemyeyes.blogg.se/
Postat av: Sohlberg

Haha det kan nog bo en liten bajare i mig, min mamma har hela sin uppväxt försökt få mig att älska det laget. Så jag känner mig alltid så hemma när jag står i en bajenklack =)

2010-04-17 @ 17:35:15
URL: http://sohlberg.blogg.se/
Postat av: Jerk

valp: Yup, stort..fast jag tror inte mitt kusinbarn förstod det :)



Sohlberg :)

2010-04-17 @ 23:53:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback