Känner mig som Arsenal..boring, boring..

Lusten att blogga är helt borta..det började väl redan i England egentligen..känns som om jag inte orkar att skriva något just nu..inte för att det händer jättemycket i mitt liv (som vanligt då)..jobbar, fast alldeles för lite..tränar, men inte riktigt nog mycket...blir mindre fet, men inte alls ner på den nivån att jag kan liknas vid en strandad val på beachen i sommar...ser på fotboll, men inte alls så mycket som jag vill..

Dricker inget gör jag heller..jag är skittråkig!

I onsdags tackade jag nej två gånger till att ta en öl och kolla på det där jävla Champions...fantastiskt..

Kusinbarnet skötte sig med den äran när hon var här..hon diskade till och med en gång..fantastiskt, trodde inte tonåringar gjorde sånt längre..

Imorgon ska iaf dotra få göra säsongspremiär på Söderstadion..hon längtar..


Kommentarer
Postat av: Hanna

som om att tonåringar förr diska då? :O

2010-05-02 @ 21:08:43
Postat av: Jerk

ooh ja..när jag var tonåring hjälpte vi minsann till hemma..hela tiden ;)

Postat av: hanna

Förmodligen... haha men ni vart säkert tvingade till det jag gör det helt själv utan att någon tjatar och det är ett plus! :)

2010-05-04 @ 18:29:23
Postat av: Jerk

Det är ett jätteplus...mina bröder och jag hade nog diskat oftare i vuxen ålder om inte det satt myror i huvudet på dotra..Jesper diskade en gång i Sörsjön och hon såg det då frågade hon Jesper:

- Diskar du?

- Ja

- Men du är ju inte farmor.. :)

2010-05-04 @ 21:28:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: hanna

Hahaha , fan vad bra sagt av henne X)

2010-05-06 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback