Värdelös tisdag, blev riktigt bra till slut..

Lika bra att säga det med en gång..matchdojorna funkade direkt..trots att jag tog tuben idag och trots att jag varken hade halsduk eller matchtröja med mig...
Om nu bara Simon och PFO får starta och Mauro så är jag nöjd..
Såg dessutom en
Bajen-kändis när jag stod i kön för att hämta ut säsongskortet..vilket år som helst kommer vi säkert växla några ord också..

4900 på en träningsmatch...samtidigt i en annan del av stan spelades det en allsvensk match inför 1085 åskådare..

Hann också hem och se Messi stänka in 2:an och 3:an..

Jobbet sög för övrigt, vaknade i natt vid halv fem med värsta magknipet..kul, då hade jag sovit två timmar lite drygt..blev kanske en halvtimme totalt till..höll på att somna över tangentbordet flera gånger under dagen..

Fast det är väl skitsamma om jobbet suger så länge Bajen vinner..just nu är jag bara glad att Bajen inte inledde sin serie för tre veckor sen..då hade jag förfrusit mig..

Nu ska jag försöka njuta av segerns sötma en stund..


Kommentarer
Postat av: Annika

haha vilket smeknamn jag fick då :)

Dina skor var tom snyggare i verkligheten, helt underbar färg!



Förstod inte riktigt valet att inte ha PFO inne från start hoppas han får börja på tisdag :)

Postat av: Jerk

Ja, skorna blev riktigt bra faktiskt..lite skoskav bara, men det går över.

Du är ju Miss Bajen, klart du ska ha det smeknamnet :)

Ja, får se..jag vill ju ha PFO och Simon från start..nu lär ju Mauro starta iaf, men det är synd på Wikman..

Måste till shopen i helgen och köpa på mig lite grejer känner jag..

2010-04-08 @ 23:05:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback