Ställ frågan, välj svaret nedan

Ja, jag är tillbaks i stan...
Nej, jag har ingen lust att skriva något..
Nja, bara några dagar kvar nu..
Mjae..tänkt på det, men inte riktigt kommit till skott med städningen än..
Självklart var jag på Söderstadion i söndags, varför tror du jag åkte tillbaks till stan??
Näe, inte tåg den här gången..3 tjejer och jag i en bil (ganska rutten saab)..verkade som att jag inte gjorde bort mig lika mycket som vanligt..
Ingen aning..ett par öl med bloggvän imorgon, HTFF på torsdag..och städa antar jag..
Vet inte..igår hade jag det, men somnade tidigt, fast idag gick jag upp först halv ett så jag antar det..
Ja visst serru..kör igång på söndag (fast det blir lite avbrott för jakten)..
Nej herregud, så dum är väl ingen kvinna..tallarna fick sitt dock..


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Hahaha det går bra med städningen asså =)

Postat av: Jerk

Inte alls..försökte till och med leja bort den utan att lyckas..kanske bättre imorgon (fast troligen inte)..jag ser bara framför mig hur lång tid det tar, inte hur fint det kommer vara sen..

2010-08-17 @ 21:37:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Då har jag full koll! Nice!

2010-08-20 @ 14:40:52
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback