Jerker på toalettgolvet..

Näe, varför hålla sig fullt frisk genom december så man kan komma ikapp på jobbet..
Det är nog bättre att träna magmusklerna lite extra halv fem på morgonen genom att köra buss..eller låta det komma forsande ut från andra änden..vill man vara riktigt avancerad kan man också ligga naken på golvet i fosterställning (oj, förlåt för den bilden)..vid det sistnämnda får man iaf njuta av golvvärmen..

Så, vi stannade hemma idag, vi stannar hemma imorgon också för är det vinterkräksjukan så smittar jag ett tag till..även om jag antagligen kommer känna mig frisk imorgon, men jag hatar idioter som ska vara några slags kontorshjältar och snörvlandes eller precis spytt ut tre pizzors ska komma in på kontoret och visa att de minsann sätter jobbet främst..de sätter då rakt inte sina kollegors hälsa främst och förtjänar därför att dö..eller åtminstone skära fingertopparna på papper..

Ironiskt nog vaknade jag av alarmet halv sju i morse..det var det veckor sedan jag gjorde..


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

sv : haha jaa jag funderar nästan på det, bara för att liksom ;D



Krya på dig ! Och vakna inte imorgon ev alarmet !

Postat av: Jerk

Frisk nu..men är hemma ändå, så jag inte smittar ner någon kollega..

Hade varit förutseende och slagit av halv sju-alarmet, vaknade däremot av kl.7 alarmet, men det var med mening..måste ju se julkalendern :)

2010-12-09 @ 13:20:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback