Bilden av en råtta



En svikare, en fotbollshora, en persona non grata!

Jag hoppas innerligt att han bryter båda benen första matchen och att hans karriär tar slut, sen kan han bosätta sig i äckliga solna resten av livet och leva som socialfall i huvudsta..jag vill aldrig mer se honom gå på Söders fina gator..

Hans äckligt vidriga läppar har kysst mitt klubbmärke..

Fy fan, puta är vad han är..han är en sämre människa än Martin Hansson..hur jävla dålig är man då egentligen..

No brains, no heart..it's eguren


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du e hemma ;)

2010-02-28 @ 18:10:46
Postat av: Jerk

Mja..skönt blir det när våren kommer :)

Postat av: Sohlberg

Låter bittert ;)

2010-03-09 @ 01:42:12
URL: http://sohlberg.blogg.se/
Postat av: anna på jobbet

Snälla gör ett nytt inlägg och lägg ut en annan bild..karln ser ju ut som kommen från Efterlyst ??

2010-03-09 @ 09:11:48
Postat av: Karren

Jag såg på aftonbladet att din idol Martin Hansson har just nu 29% av rösterna om vem som är allsvenskans bästa domare

2010-03-09 @ 16:35:29
Postat av: Jerk

Sohlberg: Något bittert är det :)



Anna: nån gång kommer det väl ett nytt inlägg..just nu har jag dock ingen lust..



Karren: Ja, det är väl mupp-domarbasen Bo Karlsson som röstat antar jag..eller så är svenska folket större idioter än jag trodde..

2010-03-09 @ 20:19:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback