Vill ni verkligen ha ett inlägg nu??

Är ni säkra på det? Jag tvivlar..

Kan ni bara inte gå tillbaks och läsa januari-februari valfritt år?
Det är samma saker som händer igen, skulle jag kladda ner något nu skulle det handla om hur tråkigt livet är, hur mycket jag har på jobbet, hur stressad jag är, att jag återigen (en del lär sig verkligen aldrig) satsar på en beach-sommar och därför tränar några gånger i veckan..

Ingenting nytt, ingenting spännande..näe, jag har inte glömt att januari ska vara en sk fattig månad..det är bara det att januari brukar jag alltid ha hyggligt med pengar så det finns liksom inget att gnälla på där..

Ok, dotra har äntligen fått sett lite grönvitt spela skjortan av motståndarna (inte bokstavligen, då hade jag tagit bilder)..men eftersom hon haft en sån grönvit torka var jag tvungen att göra något..trodde ett tag att vi skulla vara tvungna att gå på bowling, men turligt nog så spelade Bajens handbollsdamer match mot Ösmo i lördags..
Dotra älskar handboll och Bajen..perfekt kombination.
När dessutom Bajen utklassar Ösmo visar det sig att jag valde rätt..

Till helgen blir det nog Bandy på fredagen, jag och dotra har aldrig gått på bandy tillsammans..det är nog dags nu..
Sen kör SIL igång..dags att slipa innebandyklubban, den här säsongen ska jag fan i mig göra två mål per match..
Tyvärr missar jag Bajens första försäsongsmatch, men eftersom det ska bli en beach-sommar får jag offra mig..

Jaja..det blev väl ett inlägg till slut..


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

No harm done = Se där, det var väl inte så farligt?

Postat av: Jerk

mja, vet inte än..kändes lite konstigt ;)

2010-02-04 @ 08:14:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback