Flatenbadet

Nu har jag snart fördubblat stränder i sthlm som jag besökt..det är inte så många..eeh..Långholmen, Flatenbadet och det där stället ute vid Trollbäcken någonstans..är väl ingen större badare uppenbarligen..

Det var stort..och mer förort än Långholmen..killen med string under badbrallorna begriper jag fortfarande inte (fast det kanske är en Skarpnäck-grej??)

Nåväl, 2 timmar där under kvällen har gjort underverk med mitt humör..det känns bra nu..

Imorgon, om vädret tillåter, testas nog ett bad på fel sida av stan..
Nu, Morden i Midsomer..


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Hahaha what, string under? Why? Du skulle gått fram och frågat ju ;)



Men du har så rätt, det kommer en höst. Varför hetsa under sommaren egentligen, i denna olidiga värme.

Postat av: Jerk

Jag jämförde mina muskler lite snabbt med hans och insåg att jag nog inte skulle det.. :)

Hetsa är onödigt..det är träning att gå omkring och hålla in magen på beachen också ;)

2010-07-14 @ 22:27:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback