Nääk e både full och kåt..

Så grymt skönt att sova, slog av tvn vid 12 och la mig på sängen för att läsa en stund (Jimmy Greaves - The heart of the game, han gaggar lite om att det var bättre förr och berättar historier om fotbollen på 50-70-talet, oerhört underhållande)..vaknade vid 8 i morse, insåg att jag inte behövde gå upp än, gjorde om samma procedur ett par gånger till innan jag klev upp vid halv tolv..

Nu väntar jag bara på att dagen ska gå tills dotra kommer hit..hon kommer först vid 16..

Vägde mig och mätte magen (yup, jag är gravid)..det ser hyggligt ut fortfarande, trots minimalt med träning har jag inte exploderat i fetma än...fast det är klart, nu börjar semestern..nåväl, i huvudet börjar träningskalendern i höst ta form, mål börjar sättas..nästa sommar ska jag vara nog lätt för att springa Midnattsloppet under timmen!

Fast inte den här sommaren, nu har jag tre veckor framför mig, som vädret verkar bli så blir det två veckor på kökssoffan i skogen läsandes böcker och sen en vecka i sthlm..i soffan kollandes filmer..typ..med avbrott för ett och annat ölrus..

Nähä, diska lite kanske..och fundera vidare huruvida jag ska ha med datorn upp till skogen eller ej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback