Vi är Bajen, vi är från Södermalm..

Jag gjorde visst allt rätt ikväll..rätt kläder, rätt väg till arenan och rätt köp av varm korv..på något annat sätt kan jag inte tolka vår utskåpning av bönderna från Borås..

En fantastisk match, det var egentligen endast i början av andra som jag kände oro, vi var inte på tårna då, men efter 2-0 var det enbart den vanliga oron jag hade (det e Bajen, allt kan hända), men riktigt orolig var jag inte längre..det är sällan som jag njutit så av en fotbollsmatch på Söderstadion..

Och 12:an..fan, norra sittplats var mer på tårna än någonsin och de sista 20 stod väl mer än hälften upp hela tiden (jag som är trött gubbe satt mestadels)..

Det är gott att leva idag..


Kommentarer
Postat av: evelina

Läs min blogg. “En blogg, inte som alla andra.” Som haft 47 tusen visningar senaste veckan.



Senaste inläggen:

*Haha vad jag älsar eLvis <3



*Anna anka gör ny satsning.



*Fis tvingade plan att nödlanda



*Får jag bjuda på en fittgratäng?



*”Det är big business att dö”



* Nu kan fula få snygga barn



*Haha, kissi lilla…



Länka gärna till DIN blogg så jag kan läsa den :D



Läs min blogg. “En blogg, inte som alla andra.” Som haft 47 tusen visningar senaste veckan.



Senaste inläggen:

*Haha vad jag älsar eLvis <3



*Anna anka gör ny satsning.



*Fis tvingade plan att nödlanda



*Får jag bjuda på en fittgratäng?



*”Det är big business att dö”



* Nu kan fula få snygga barn



*Haha, kissi lilla…

Postat av: Annika

Jag är så glad.

2010-07-01 @ 23:13:03
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Yup, en helt underbar kväll :)

2010-07-01 @ 23:17:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback