Hon som köpte min gamla lägenhet..

Sjukt många beröringspunkter mellan henne och jag..
I onsdags när jag lämnade nycklarna till henne och vi satt och väntade på att pengatransaktionerna skulle gå igenom så pratade vi en massa..ja, va fan..vi fick vänta i en timme innan det är klart..
Så, vi är båda vänsterhänta..det visade sig att hennes pojkvän kommer ifrån ett ställe strax utanför Birmingham..så vi bara..handla på Bullring! Ja, Bicester ligger bara en timme därifrån så..
Hon bodde i Hanviken när hon var mindre..faktum är att hon flyttade dit ungefär samma tid som jag flyttade därifrån..helt sjukt..
När hon gick i skolan gjorde de veckovisa utflykter till Falun..dotra bor där..och det var nog mer också, men det har jag glömt nu..iaf så gick timmen riktigt snabbt, så jag är nöjd med den nya ägaren!

Dessutom är hon 22 och det vet vi alla att det är maxgränsen, sen börjar de förfalla...



"Livet det börjar väl vid 30
men tjejen hon ska va 22"

Kommentarer
Postat av: Alla Smutsiga

Henne och mig heter det!

Postat av: sofia Stephan

öh hörru.

vi blir bara snyggare å snyggare med åren....

2010-11-13 @ 09:36:03
Postat av: Jerk

Alla smutsiga: Jag är ert nya svenskläraret ;)



Sofaia: Näe..ni förfaller snabbt, det är vi män som blir distingerade ;)

2010-11-13 @ 23:37:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: MH

Tack för gratulationen! Och nej, vissa av oss förfaller inte vid 22, långt ifrån... :)

2010-11-17 @ 19:22:12
URL: http://kzrkrt.blogg.se/
Postat av: Jerk

MH: Är det säkert? Jag vet inte om jag litar på dig ;)

2010-11-18 @ 21:19:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback