Visst saknar jag Skanstull men...

Jag har insett hur mycket skönare resan till jobbet är sedan jag bytte från gröna till röda linjen den första biten av resan för några månader sen..

Häromdagen kom det in ett tunnelbanetåg till Hornstull som var lite drygt halvfullt och jag tyckte det var för mycket folk så jag väntade på nästa istället. Idag fick jag stå upp till Centralen och tyckte det var alldeles för bedrövligt..

På gröna var enda chansen att få en sittplats att antingen åka hemifrån vid 6-tiden..eller efter nio och helfulla tåg är mer norm än undantag..jag har blivit bortskämd..


Kommentarer
Postat av: BF

Trevlig helg och valborg,P.J

Postat av: Jerk

tack tack..detsamma!

2011-04-30 @ 21:14:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback