Nej..

..jag tror inte Bajen går upp i år..en mygga gör ingen sommar och jag vägrar ta på mig optimist-struten igen..återkom om de vunnit de kommande tre matcherna...

Men jag är jävligt glad över segern igår..den var framför allt ångestlättande (nu fick jag visserligen 110 ordrar på jobbet idag, så jag fick tillbaks lite ångest, men det är inte alls lika viktigt som min Bajen-ångest..)


Och om sanningen ska fram..man blir som lyckligast över segrar som tas i slutminuterna..de häringa där Bajen gör två snabba mål och sen försöker försvara sig i 70 minuter är betydligt mer ångestframkallande och slutsignalen ger en bara den där känslan av lättnad över att vi hade flyt nu igen..
Sista minuten-segrar däremot..Landskrona hemma i början av säsongen, gårdagen, Örebro hemma när Heidar gjorde sitt enda mål i 89:e minuten..såna segrar gör att jag går hem med ett lyckligt leende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback