Lugnt och skönt..

Satan vad skönt det är att sova ut..det har jag praktiserat hela helgen..skulle handla julklappar också, men igår kändes det bättre att mest ligga på soffan (jag kollade ett par butiker i kvarteret, men hittade inget)..idag gjorde jag ett försök och åkte in till City, men hittade inget nu heller..

Så det känns väl sådär att ligga efter med julklapparna, menmen..får väl ignorera hur det ser ut på jobbet och se till att fixa dem ändå..är väl imorgon lunch och kanske onsdagkväll som jag kan ta mig tid att shoppa...

Nåja, avslutade iaf helgen som vanligt med att spela fotboll..grymt skönt..en höjdpunkt varje vecka, även om jag som vanligt var lite sämre än vad som gör mig nöjd..fick en schysst spark över smalbenet också..satan vad det bultar nu..tur det är träningsledigt fram till onsdag..

Nu ska jag ligga i soffan lite tills jag hamnar i dvala..4 dagar kvar innan julledigt..jag behöver det mer än någonsin tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback