Se där ja..lite ljus i horisonten..

Så flyttade UEFA Sverige-England till den sena tiden och helt plötsligt finns det skuggan av en chans att åka över den 15:e och åka på lite ass whipping av de engelska huliganerna..
Ledigheten från jobbet fixad också..1,5 vecka i England under EM känns som en riktigt bra idé just nu..det var bara det här med att renovera lägenheten också...köket finns det inte riktigt råd med längre nu när jag bums ska ut och resa hela tiden..men va fan..jag kan ta ett låna på 100 papp till kanske och få det gjort..

I övrigt är livet nästan värdelöst..värsta vageln i ögat och 4 dagar kvar till helgen..ibland är livet surt..

Men, nyheten om Englandsmatchen gjorde iaf att vinterdjävulen inte fick tag i mig idag..jag mår bra trots allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback