Det e för jävla sorgligt..

Jag var så glad i helgen, jag satt uppe två nätter och fick se Foppa spela, nästan som i fornstora dar. Tyckte ärligt talat att han var riktigt bra och hade hans lag kompisar haft hälften av den klassen hade han fått med sig några assistpoäng iaf...
och så kommer smällen..han måste lägga av igen..fan, han kunde väl fått den här säsongen ut..
Den ende spelaren jag sett live som tokdominerat en ishockeyrink..en sur och grinig ångermanlänning så fort det gått emot..en kille som tog så mycket stryk att mjälten sprack en gång..han spelade klart matchen och hängde med ut på middag, där tog det stopp..och det blev transport till sjukhus och operation..
Fan vad jag kommer sakna honom...
En av mina favoritreklamer med honom är denna..tycker fortfarande att den är fantastiskt rolig..



Sen gör det ont också att när väl Lidas också har lagt av innebär det att det inte finns något som helst hopp för min egen idrottskarriär..då är alla yngre än mig..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag grät en skvätt faktiskt..lilla foppa :(

Och håller med den där reklamen är kanon :) även den där han slänger ut tv:n när norrmännen visar upp sig på tv ...

Postat av: Jerk

Mja, min andra favorit är risifrutti..den när han kollar på hockey på tvn och talar om för domaren vad han tycker om honom :)

2011-02-16 @ 21:45:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Ninde

Ja, det är fan sorgligt. En epok har gått i graven..suck! :(

Postat av: Jerk

Riktigt sorgligt..

2011-02-18 @ 16:00:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback