Skulle kunna...

..gnälla en massa om jobbet...eller kanske hur ComHem pungslår mig med fortsatta höjningar av avgifterna...eller lite om livet i övrigt..

Men, jag väljer att se det positiva i livet idag..hur jag till slut tagit hand om pappershögen på ena byrån (lagt den i en annan pappershög i en låda), till slut lagt i verktygen i den nya verktygslådan jag köpte för ett tag sen...eller bara hur skönt det är att ligga i en soffa i ett mörkt rum och kolla på fotboll (Go Stevenage!)..

Så, dagen har varit helt okej..var till och med till shopen en vända och köpte mig ett par nya shorts..

Nu ska jag fortsätta mitt soffliggande i väntan på att jag orkar gå in till köket och laga till en smäktande älggryta..


Kommentarer
Postat av: Anna

Soffmys med några öl,chips och fotboll hade vart nåt.. ;)

Postat av: Jerk

fotboll och soffmys går inte ihop..men jag förstår tanken :)

2011-01-31 @ 21:35:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback