Sorry Lisa..

Min ursäkt mot Lisa..
Lisa togs emot med ett välriktat kast av skon mot Lisas bästa vän..övertygelsen om att jag verkligen raderat bilden jag tog på Lisa när hon låg virad runt "taxi-stolpen" var sann..

..ledsen jag raderade verkligen den bilden..och tydligen är alla andra bilder från ikväll förstörda också..
Låt oss iaf säga att kanske, kanske är inte Marion ens intresserad av fotboll ( jag vet helt sjukt)..

Hon kan jobba på the outback (eller något annat töntigt namn som är australensiskt)..söt var hon iaf (efter lagom många öl, och hon jobbade i den enda garderob som fanns i Nottingham)

Väl tillbaks i hotellbaren fick jag lära mig hur nära fanatism är en smäll på käften (jag klarade mig)..

Förresten tog jag en duktig smäll mot vänstra delen av ansiktet också..hårt som fan..men det var inte jag som mådde dåligt..det var nog Lisa..ingen Marion där..

Snart City Ground!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback