Nej, jag lägger inte ner..

..jag har bara ingen större lust att skriva nu..det händer väl inte så mycket..jag jobbar, jag tränar, jag sover och däremellan äter jag lite..

Eller, egentligen händer det väl en del..har haft PU-samtal på jobbet (blä)...dotra var här förra helgen (yey) och det är mindre än 1 månad kvar till hemmapremiären..dessutom har jag blivit inbjuden på dop..

Men, jag har ingen lust att skriva om det..

Nu ska jag ge mig ut i solen..mot mina gamla kvarter och köpa snus, äta grekiskt och sen hem till soffan för att se Spurs spöa lite West Hammare..därefter är det innebandy..jag räknar kallt med att jag är lika värdelös som de senaste gångerna, så jag må köpa hem lite godis för tröstätning efteråt..

Vi syns väl igen om en vecka eller så..


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

gaaaaah!!!!!! vad tråååååkigt

Postat av: Miss Upsey Daisy

Det är inte heller så att alla andra har full fart hela tiden heller..

2011-03-20 @ 08:56:46
Postat av: Anna

Hörredu..BH bilden va det inte frågan om utan någa inlägg längre ner..har du totalt missat?

Nu är du verkligen sjuk/deppig ????

Kram...

2011-03-21 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback