Det är så underbart skönt att leva..

..tänk vad 11 grönvitklädda män kan göra livslusten ibland..idag har de gjort allt..vad som normalt skulle varit en tung, suckandes måndag och deprimerande svart då det är 4 arbetsdagar kvar innan helg har nu blivit en solskens historia där det bara är 4 dagar kvar tills jag får återse mitt älskade Söderstadion!

Fan vad härligt..Skövdepojken skötte sig riktigt bra idag, men den som glänste återigen var vår älskade Östgöte..skickade ett meddelande till en av de som jag lirar futsal med på söndagarna innan matchen "Får hoppas din vän fortsätter med målformen på hemmaplan.." och som han skötte sig..karln är knappt 3 äpplen hög och nickade in en kasse idag..innan dess hade Maic hunnit med en tvåfotsdribbling och skott i mål i andra änden av plan..

Fan vad bra Maic Sema är just nu..på fredag ska dotra få se det också..som jag längtar..


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Tack du =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback