Back to work..

..måste genomlida 2,5 arbetsdag till innan det är dags att bege sig mot England igen..nu är det visserligen jobb som gäller torsdag-fredag i England också, men det är iaf betydligt skönare att vara där än att sitta här och inte hinna med sitt jobb..

Dessutom är det planerat att bli dyngfull på fredag, med en rejäl bakfylle engelsk frukost på lördagen innan kosan styrs mot London och 2 fotbollsmatcher (samt kanske lite shopping om tiden står mig bi)..är nästan helt förberedd, saknas bara att hotellrum i London..tänkte testa en ny del av staden den här gången..söder om Themsen, får se hur det funkar..

Det jag ska göra i England? Nej, helt oförberett..skulle fixa det förra veckan..ni vet när jag låg hemma och var förkyld..känns jättebra..verkligen..

Känns jättebra att komma tillbaks och ha mer än 100 mail i inboxen också..varav ett har rubriken "ändring av kundansvar när Viggen slutar"...jamen grattis, utan att ha lästa mailet känner jag livslusten rinna av mig totalt..vilken del i utvecklingssamtalet där jag säger "Det är precis så tiden går ihop nu med det jag har" är det som missförstås? Tilläggas bör att det varit ovanligt lugnt hos mina kunder nu i höst..med lite mer att göra i oktober, så nu ligger jag på vad jag klarar utan att sitta och svära hela tiden, gå omkring med flackande blick 40 timmar i veckan och utan att ständigt vara stressad..jag överlevde knappt förra vintern..tar inte en sån vinter till..

Skulle visst gå på hockey idag också..får bestämt skippa det..skippa jag träningen idag för att kunna jobba ikapp blir det definitivt ingen hockey..ändå två lortlag som spelar..

Nu ser vi framåt och på den ljusare delen av veckan..på fredag ska jag vara dyngfull i en av mina favoritstäder..och mina favoritpubar..


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Två lortlag. Måste vara AIK- DIF du menar=)

Jag måste sluta läsa dina inlägg om engelska pubar och fotboll. Dom tar knäcken på mig=)

Postat av: Jerk

Yup, det var det, kändes betydligt bättre att jobba 2,5 timme mer..

Engelska pubar o fotboll e livet :)

2011-11-15 @ 08:12:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Grannfrun

Fnys.

2011-11-15 @ 10:46:55
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Jerk

Blir ju kul att åka över dit om Svenskjävlarna inte vänder det här...

2011-11-15 @ 21:53:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Grannfrun

sååå trist igår. En ren gäspning. Och lite ilska i fotbolls soffan hos grannfrun=)

2011-11-16 @ 07:53:53
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback