Inte så avundsjuk längre..

..tog visst med mig en rejäl förkylning från England..i sämsta tänkbara läge..har en hel del att få i ordning inför nästa Englandsresa..blir ju inte så lätt när jag ligger hemma i soffan och odlar ryggont (ja, och snor också då..)..

Blir ju inget Flogging Molly ikväll heller då..surt...

Surast ändå att jag gick och blev sjuk...varje gång jag försöker snyta mig får jag en hostattack som gör att det känns som att halsen sväljer taggtråd..lyckas alltså dra in alla 3 typer av förkylningar på en och samma gång..det känns ju lyckat..nåväl, får väl hoppas att det innebär att jag blir friskare snabbare iaf..jag ser fram emot att behöva jobba till halv sju på fredag om jag är frisk nog då..och även måndag-tisdag...

Suck...


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Rapport från sjukstugan i Väsby. Diagnos: Förkylning le grande. Prognos: Värdelös. Utsikter: None.



Huvudsaken du är frisk tiil resan. Men jag lider med dig. Man fick se både FM och signera Bandit Sannas bröst på Arenan igår. sympatikramar

Postat av: Jerk

Vem är Bandit Sanna?

Och det är väl inte synd om mig..lite utjämning av min lycka bara :)

2011-11-10 @ 21:24:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Grannfrun

Radio programmet Bandit har en programledare som heter Sanna.



ÅÅåh Jerk. Jag blir glad när du är lycklig...

2011-11-10 @ 21:56:48
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Jerk

Fick googla lite och ja, hon var väl inte så snygg..skam att missa Flogging Molly dock..

2011-11-11 @ 13:56:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback