Sitting at the dock of the bay..

..eller det är mer som att vara i ett manligt omklädningsrum..det är verkligen in the boys room..mycket tråkningar, det mesta sexistiskt..

Om jag trivs? Fuckin' luv it!!

Har haft ett riktigt bra möte tidigare idag (yup, jag har jobbat också)..käkat lunch på the lunch box (BLT sandwich)..varit ute i produktionen och kollat så vår produktionskille sköter sig..det verkar gå ganska bra. Jag tror inte vi får ut exakt det vi ville, men på lång sikt ser det bra ut...gött det...

Frågan är bara hur vi får till fler tjänsteresor hit?

Idag på lunchen satt vi ute och käkade..10-15 grader varmt ute, på det satt vi i solen...how fantastic is my life?


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Bra att du håller oss ajour där i paradiset. Man kan ju annars tro att du har det ...tråkigt.



Fråga till mig själv; Varför i helvete jobbar du i kommunal verksamhet för!??

Postat av: Jerk

Haft publunch precis..nu loggar jag ut för den här veckan..I envy me :)

2011-11-18 @ 15:13:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Miss Upsey Daisy

Får du vara i England ditt lyllos!

2011-11-28 @ 12:28:52
Postat av: Jerk

Jo, jag fick 2 resor dit i november (en privat och en i tjänsten), men nu sitter jag hemma i Sverige igen..har bara inte uppdaterat bloggen på ett tag..

2011-11-28 @ 13:21:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback