1 resa till England är lite småtöntigt..let's make it 2...

Min Englands-abstinens lär blir ganska grundligt botad i november..förutom trippen till Manchester/Liverpool (flygresa dit bokad..ska bara ta mig hem också..), så blir det nu en tjänsteresa "hem" till Bicester två veckor senare..
Det är alldeles ypperligt..jobba torsdag-fredag sen stannar jag över helgen också..då får jag gå till min favorit-bokaffär och se om jag hittar några nya fotbollsböcker, äta frukost på Tracy's avsluta kvällen vid kebabvagnen..
Skulle boka den resan via företagets resebyrå online i eftermiddags..gick ju skitbra..eller inte alls är väl sanningen, så imorgon ska jag ringa och fixa det..sen ska det fixas boende också..åker inte själv heller så det är inte bara mig själv att tänka på..

Skitsamma, om allt går i land kommer jag få se AFC Wimbledon på lördagen..blir antagligen (förhoppningsvis) ett bra kalas på fredagen och sen ligga lite bakis på söndagen innan jag beger mig hemåt..

Heaven on earth

Här lär jag spendera merparten av mina kvällar..
Fan, blir livet bättre än så här är det helt sjukt...


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Låter bara bra, härligt!

2011-10-28 @ 07:19:44
Postat av: Jerk

Känns riktigt bra också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback