En sån där uppdatering..

Jag lever ju, men kraften det tar att logga in här och skriva något har jag inte haft..
Holland var okej, ganska pissigt väder, men jag fick iaf se Petter Andersson spela igen..surt bara att vart man än åker för att se fotboll så kommer en Elm och förstör i slutet...så ja Groningen förlorade..

Annars har jag väl mest jobbat..tränat lite, funderat över om jag är på väg att bli förkyld eller inte..har känts lite rossligt i halsen i över en vecka nu, men inget händer...skumt...

Vi fick påskägg på jobbet..åt så jag på kvällen fick grymt ont i magen...innan rännskitan drog igång..Jerker 8 år liksom..

Magen har varit ganska krånglig på slutet faktiskt..hade problem med den i Holland också, så det blev att gå hem till hotellet på lördagskvällen efter middagen...vet inte om det också var för mycket godis, något annat jag ätit eller vattnet jag druckit..

Vi bryter av med en bild...



Hmm, undrar vad det är för ställe i källaren??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback