Ibland går dagarna långsamt..

..som nu..tror det kommer gå grymt långsamt fram till fredag..dår är det äntligen London baby igen..5 veckor sen senast och den här gången med dotra..

Fram till dess ska jag iaf gå till Söderstadion och skrika att domaren är en h*ra, äta en korv och förhoppningsvis se Bajen segra över bp...

Jag ska också åka norrut och se dotra uppträda med sin kör, hon ska tydligen sjunga solo den här gången..sen följer hon med ner till sthlm..blir en vecka tillsammans nu, måste bara försöka övertala henne att inte följa med på kontoret på torsdagen..tvivlar att hon ser nöjet med 10 timmar på kontoret iofs..

För övrigt väntar jag på att våren ska bli vår på riktigt..jag vill byta till sommarpäls nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback