Googlar flygresor..

..frågan är om jag har råd att åka till Glasgow, London, Groningen & London igen innan maj?

Groningen var bara 1600 tor..ser ut som att jag kan hitta hotell för under 1500 också..3000 pix..plus matchbiljetter, mat odyl...känns som om det är värt en helg i Holland?

Glasgow har gått upp i pris..måste få svar snart om det blir något..Dropkick Murphy's och kanske se en match med Celtic..känns som ett bra sätt att överleva februari..

London i mars..se AFC Wimbledon..festa i Bicester..have fun helt enkelt..

Sen London igen..slutet av april..en far & dotter-resa...förhoppningsvis en Spurs-match också..men även umgås med dotra..se lite mer av London..hon vill gärna åka till London igen..kanske är läge för det nu? Innan hon blir äldre och börjar tigga pengar till knark...

Planerna för vintern och våren..just nu 4 resor..minst 3 hade jag tänkt skulle bli av och den närmaste tiden måste jag bestämma för vilka resor det ska bli..hoppas ha bokat Glasgow åtminstone innan nästa vecka är över..kanske en eller två till av resorna..

Pengar? Mja, det verkar som om jag bestämt mig för att skippa renoveringen av köket ett tag till...
(jag kan utöka lånet om jag ångrar mig..och så vann jag 50 pix på triss idag..många bäckar små..)


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vet inte vad jag ska vara mest avundsjuk över - Skottland eller Holland...

Postat av: Jerk

Häng med till Holland då..

Har jag inget svar från min polare innan helgen tror jag att jag bokar Skottland ändå..och Holland är ju inte så dyrt och det vore kul..samtidigt så ska jag till england helgen innan..vi får se..

2012-01-11 @ 23:12:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback