Insåg helt plötsligt..

..att det var 5 månader till nästa inplanerade Englandstripp..det var ju alldeles för länge, så nu har jag bokat en helg i mars..det ska ätas Engelsk frukost, ses på AFC Wimbledon och drickas en sjuhelvetes massa pints...

Kommer nog bli en far & dotter-resa i april också..lite beslutsvånda bara just nu..dyr flygresa som det ser ut idag..

Den beslutsvåndan är däremot ingenting jämfört med Hollandsresan..har fortfarande inte bokat den och håller på och ångestar om den hela tiden..ska jag? Ska jag inte?

Måste nog besluta mig den här veckan...och visst vore det trevligt att se ett nytt land någon gång?

Glasgow kan vi skriva av iaf..biljetterna till Dropkick Murphys är slut och då blir det nog ingen resa, även om det hade varit kul att se Celtic spela..funderar på att leta upp en annan resa den helgen bara för att åka någonstans, men det är väl tveksamt om det blir av..kanske ska spara de pengarna och bränna dem senare..

Kommer ju ändå (antagligen) bli 3-4 flygresor det första halvåret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback