Obeslutsamheten över..

..ordentligt också..idag bokade jag en resa till Holland i mars..bara en snabb weekendresa..fotboll är givetvis orsaken...ska förhoppningsvis se Groningen-Herenveen, men de biljetterna har inte släppts än, så jag avvaktar lite med hotell..åtminstone tills jag fått svar från Groningen om det är svårt att få tag på biljetter..

Sen när jag ändå var i farten passade jag på att boka en långhelg i London också..en far- och dotterresa...vi ska förhoppningsvis se Spurs på the Lane...och sen shoppa lite antar jag och säkert något mer..hon får väl bestämma en del tänker jag..

Så, resor bokade första halvåret 2012 är..Bicester i mars, Groningen i mars, London i april och Bicester igen i juni...mycket England blir det...3 resor ska det ses fotboll live och på den fjärde är det fotbolls-EM på en pub som gäller...

Den enda dyra resan var den med dotra faktiskt..alla andra har jag kommit under 1500 pix på..hotell i Groningen verkar inte heller dyrt så jag ska nog överleva...fast köksrenoveringen har vi väl lagt ner på riktigt nu...om jag inte ökar på lånet då..

Sen retar det mig lite att jag kommer att missa genrepet på Söderstadion..då är jag i Holland..och som det ser ut missar jag även en match i juni..det är riktigt surt...

Men va fan...har jag bestämt mig för att leva så har jag...jag räknar kallt med sms-rapporter från miss Bajen de matcher som jag missar ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Det får du givetvis, och du kommer att ha det grymt där :)

Postat av: Jerk

Klart man kan lita på dig :)

Och jag tror nog också det blir grymt..ska bara boka hotell nu så är Groningen-resan helt klar..

2012-01-22 @ 11:05:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback