Tänk så mycket lättare...

..livet är när man inte är på jobbet..

Måste man nu jobba för uppehället hjälper det om man blundar för hur mycket det finns att göra och bara koncentrera sig på det man håller på med..

De två första dagarna har jag lyckats med det och känner mig relativt harmonisk..jag antar att det blir svårare när jag är klar med prisfilerna och måste ta tag i den svällande mailboxen (seriöst, över 130 mail nu..)..

Nåväl, 2012 kanske är året då ledningen lyssnar på arbetarpatrasket och inser att nedskärningar inte ger tillväxt..men å andra sidan så många blåmoderater som det finns på mitt jobb ska jag nog inte hoppas på det...


Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja, alltså vad är dealen med alla moderater?

2012-01-04 @ 16:02:01
Postat av: Jerk

Vet inte, det är obegripligt..å andra sidan brukar jag säga att alla andra är idioter och det stämmer väl då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback