Men va faaaan...

Ska jag trycka i mig en förkylning nu? Jag ska ju för fan åka till Holland på fredag, det håller inte..
Stannade hemma från jobbet idag och hoppas det hjälper..
Lite surt bara, kände mig ganska vissen igår och fine, somnade väl relativt tidigt, så efter 7 timmars sömn i natt gick jag upp, duschade, åt frukost och sen bara dog..

Feberyrade, trots att jag inte har någon feber..eller det var väl mer drömde...hade på fotboll på tvn och drömde att jag lirade med Tottenham mot Bolton i gårdagens cupmatch...skitskoj att lira med de stora grabbarna ;)

Sen vaknade jag upp och fick se målen..fortfarande lite pissed över att jag inte fick se matchen igår..förbannade CL och kvalserie i ishockey..

Nåväl, krya på mig och se till att bli frisk till helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback