Elementärt..

Det är ju kul att jag hade min högsta kilometerhastighet hittills i år i lördags när jag utökade löprundan till 3,6km...och att jag på det hade en relativt lyckad kväll med fotbollen i söndags..därför känns det extra roligt att jag nu verkar ha dragit på mig en förkylning då jag skulle igång på riktigt igen och börja ta några steg mot att löpa på riktigt..

Extra kul eftersom att det verkar som att kilona började röra sig lite neråt igen också..

Nåväl, än så länge är det ingen skada skedd, är inte förkylningen alltför illa bör det bara vara kvällens träningspass som missas..

Dotra var för övrigt nöjd med att fått närvara live vid ett ishockey-vm..även jag..liksom för henne var det min första match när jag såg Tre Kronor live..jag har ju sett småkronorna back in the days när Sedinarna vann junior-EM i Dalarna, men inte det vuxna landslaget..vi har också varit på Tjeckien-Ryssland under Globen games en gång..

Nåväl, nu ska jag lägga mig ner i soffan igen och tycka synd om mig som är så sjuk..och kolla på Sherlock Holmes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback