Händer ju inte direkt mycket..

..på jobbet firar mailboxen 100 igen..vi får se om det händer något gott ur medarbetarsamtalet senare i maj, annars måste jag nog ta tag i jobbletandet (eller se till att kamma hem den där lottovinsten någon gång..)..

Ja, så ska jag och dotra se ishockey-vm live också..på lördag drar vi till globen och ser Sverige-Italien...dyrt och förhoppningsvis skoj...Sverige-Ryssland var tyvärr slutsålt, så den blir på tvn..

I övrigt uppmanar jag alla att gå in på sidan 345 på text-tvn..


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

:-)



(s 345 alltså) Vad jag tycker om mailboxen vet du ju redan.

Postat av: Jerk

nu behövs det inte gå in på sidan 345, vi har halkat ner till andra plats pga sämre målskillnad..

Mailboxen är väl djävulen själv..

2012-05-14 @ 09:33:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback