Montag..

..efter att ha lyckats somna runt halv sex imorse och kanske fått ihop två timmars sömn lyckades jag iaf vara på kontoret inom flextiden (men det var precis)...kunde väl varit utan den delen (alltså vara på kontoret), en överfull mailbox som bara växte under dagen..och imorgon är det utvecklingssamtal..suck..må väl ta upp mina funderingar iaf..de som säger att det är ändring på mina arbetsuppgifter eller så slutar jag också med en sjukskrivning om jag inte hinner hitta nytt jobb innan dess...jag pallar inte mer..de kunder jag har hand om kommer heller inte palla, så...de får gärna köpa ut mig också om de tror att det hjälper (tror inte jag)...

Sen träna och känna sig ganska duktig..bra slut efteråt iaf..stressa lite efteråt (skitbra, precis när de börjat blivit varmt ute..den uppfriskande duschen försvann ganska fort) så jag hann hem och se på Bajen..och vilken tur att jag hann med det..suck..två raka förluster och nu vill man bara skära sig i handlederna på riktigt..

Hoppas på sömn inatt iaf, så kanske livet ser lite, lite ljusare ut imorgon (innan jag tar tricken till jobbet då..)..

Dottern kommer till helgen iaf..något att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så kikar jag in hos dig igen då.. säker iaf femte gången i mitt liv. Du verkar på topp ser jag. Lustigt att utköp känns som ett bra alternativ. Förstår iofs känslan.. väl dessutom. Men ett jobb är ändå bara ett jobb, inget som man ska ha ihjäl sig för så.



Rekommendation: köp en gummiklubba!

Postat av: Jerk

På topp som alltid :)

Finns positiva saker också, men de är för tråkiga för att tjata om..

Näe, man ska inte ha ihjäl sig för ett jobb, men jag vill inte byta bara för att byta heller..vill hitta något som kan vara kul (och där jag tjänar minst lika bra)..inte så lätt när det är titta på fotboll som är roligast..svårt att få betalt för att vara åskådare ;)

2012-05-22 @ 15:06:30
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback