Pass 69 (Skivstång)

Blev inget träningspass igår, kände av en liten backlash i förkylningen och tyckte det var bäst att hoppa träningen då.
Däremot fick jag ett mess från en barndomskompis som tyckte jag skulle bege mig till Gröne Jägaren och svinga några bira med henne och hennes man..var lite svårövertalad, men till slut satt jag där, så det var en seg dag idag.
Nu är skiten utkörd ur kroppen med ett skönt Skivstångspass. Känner att det inte blivit så mycket träning de senaste veckorna, flåset försvinner, jag blir svagare igen, så efter påsk är det åter full fokus på träning och vad jag äter..Det är dags att ta det ett steg till.
Har reviderat om målet lite, men innan Midsommar ska jag någ 75kg och helst 90cm i midjan, det sistnämnda kanske blir svårt, men det ska göras ett försök iaf..
 
Vägning också idag, efter förra veckans fiasko så har det åtminstone gått åt rätt håll, frågan är bara hur mycket jag förlorade på ölen igår..
Vikt: 82,0kg (-1,4kg den här veckan och -8,6kg på 14 veckor)
Midja: 99cm (+1cm den här veckan och -7cm på 14 veckor).
Jag är trots allt ganska nöjd med tanke på att jag tränat två gånger på två veckor..och haft fest både i England och här hemma under tiden, men som jag skrev ovan, efter påsk är det full fokus igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback